Napísali o nás

„Nálepky“ Bratislavy: Ako sa tvorí imidž mesta?

17.04.2019 | www.stavebnictvoabyvanie.sk


City branding má ohromnú silu pri vytváraní, vylepšovaní a korigovaní reputácie miesta. Mesto ako také môže mať desiatky, ak nie stovky označení, „brandov“ viažucich sa ku konkrétnym častiam, k parkom, kaviarňam alebo aj k budovám. Každá stavebná úprava znamená zásah do jeho „tváre“. Úlohou predstaviteľov mesta, tiež však zodpovedných a dobrých developerov, je postarať sa, aby išlo o zmenu k lepšiemu.

Aj o téme City brandingu sa diskutovalo na minuloročnej konferencii WhatCity? na Mickiewiczovej, iniciovanej spoločnosťou ITB Development. Medzi spíkrami nechýbala Gabriela Veenstra Skorkovska, odborníčka na problematiku city brandingu a v diskusii s architektom z ITB Development Tomášom Šebom sa dotkli aj problematiky city brandingu Bratislavy:„Pri debate sme prišli na zaujímavý poznatok, a to, že princípy tohto samotného pojmu sme nasledovali a nasledujeme viac intuitívne, než z povinnosti. Už keď vstupujeme s projektom do určitej mestskej lokality, zakladáme si na tom, aby sme o nej zvýšili povedomie, autenticky a čo možno najorganickejšie. Vychádza to z rýdzeho presvedčenia nás ako ľudí, ktorí v Bratislave žijú, pracujú, majú to tu radi a chcú posúvať ďalej pozitívnu emóciu voči mestu a jeho jednotlivým mestským štvrtiam. Preto nie sme fanúšikovia vágnych superlatívov a nálepiek typu naj. Preferujeme prísľuby činností, ktoré ústia do skutočných zážitkov.“

   Zdroj:/www.stavebnictvoabyvanie.sk

Mesto ako zážitok
„Príkladom, že to robíme ozaj od srdca, je náš úspešne zrealizovaný projekt Dobré výlety, v rámci ktorého sme pre ľudí so záujmom o lokálnu turistiku vypracovali originálny cestovateľský bedeker plný tipov na výlety do Bratislavy a okolia,“ spomína Šebo na úspešne zrealizovanú ideu, ktorej cieľom bolo ukázať, že život v hlavnom mieste nedefinujú len negatívne klišé ako dopravné zápchy, zvýšená hlučnosť a väčšia miera stresu.„Podarilo sa nám naniesť na obraz Bratislavy ďalšiu, krajšiu vrstvu, a predstaviť naše mesto ako miesto pestrých, neraz aj opomenutých, turistických krás.“


Celý článok si môžete prečítať po kliknutí na tento odkaz: https://www.stavebnictvoabyvanie.sk/ekobyvanie-energeticke-alternativy/3732-nalepky-bratislavy-ako-sa-tvori-imidz-mesta

Ochrana osobných údajov

 

© Copyright ITB, Mickiewiczova 9 , 811 07 Bratislava | created by 2CREATE advertising

Facebook Instagram Linkedin Youtube