Ži s ITB

Nahliadnite za oponu developerského marketingu

Článok

26.04.2018


O developerskom marketingu sme sa porozprávali s Evou Kupkovou z agentúry 2CREATE, ktorá stojí za reklamnými kampaňami projektov ITB Development.
 
Aké sú vaše skúsenosti s marketingom developerských projektov? 
V 2CREATE môžeme konštatovať, že sme asi najskúsenejšia reklamná agentúra na Slovensku v oblasti marketingu developerských projektov. Za úspechom našich kampaní stoja skúsenosti z vyše 30 developerských kampaní, stabilný tím ľudí, ktorí vedia, „ako sa to robí” a pemzum jedinečných dát z trhu vďaka vlastnému monitorovaciemu systému. Tou najdôležitejšou esenciou úspechu je však podľa mňa vzájomná dôvera s klientom a veľká zodpovednosť.

Ako vlastne prebieha práca na marketingovej kampani?
Na začiatku každej kampane je brief s klientom. Je nevyhnutné, aby sme projekt dobre spoznali a vedeli, čo sú jeho silné, ale aj slabšie stránky. Rozprávame sa, pre koho je projekt určený, ako je naplánovaný predaj a výstavba. Po dôkladných analýzach samotného projektu, konkurencie, lokality a cieľovej skupiny nasledujú diskusie. Najdôležitejšou časťou procesu je stratégia komunikácie. Stratégia znamená, zjednodušene povedané, nastaviť pozicioning projektu, stanoviť komunikačné milestony, message jednotlivých komunikačných fáz, timing a mediálny split. Následne sa stratégia zabalí do kreatívy a ako celok sa to predstaví klientovi. Po výbere kreatívnej cesty dochádza k realizácii. Od prvého dňa nasadenia sa kampaň monitoruje a vyhodnocuje. Vďaka aktuálnym štatistickým dátam vieme kampaň neustále modifikovať tak, aby sme dosiahli čo najvyššiu efektívnosť. Toto všetko samozrejme nie je práca 1-2 ľudí, ale celého tímu, kde sú stratégovia, kreatívci, grafici, copywriteri a accounti.

Ako sa vám spolupracuje s ITB?  
Máme spolu nadštandardný vzťah, postavený na rešpekte a absolútnej vzájomnej dôvere. O ITB je známe, že sú nároční, a to nielen na seba, ale aj na svojich dodávateľov, preto sme veľmi hrdí, že máme možnosť už dlhé roky marketovať ich projekty. 

Pod vašou taktovkou je aj kampaň pre projekt Čerešne. Ako ste Čerešne začali komunikačne tvoriť?
To je naozaj dlhý príbeh, ale na jeho začiatky si dobre pamätám. Boli to týždne diskusií, analýz a brainstormingov ohľadne celkového nastavenia komunikácie projektu a hľadania toho správneho názvu a kreatívneho smerovania. Úvodné nastavenie je vždy veľmi dôležité. Ak urobíte chybné rozhodnutie hneď na začiatku, je veľmi ťažké a drahé napraviť svoju chybu. Všetci sme sa zamilovali do názvu Čerešne. Vystihujú všetko, čo projekt predstavuje a zároveň sa s takýmto názvom veľmi dobre pracuje po kreatívno-copywriterskej stránke. 

Ako sa vyvíjala komunikácia v čase?
Na úvod sme začínali drzejšou formou komunikácie, nakoľko hlavným cieľom bolo vybudovanie poznateľnosti projektu. Po úspešnej prvej fáze sa projekt dostal na novú úroveň, čoho dôsledkom bola modifikácia názvu na Čerešne living a pozicioningová komunikácia ŽI PODĽA SEBA. Message kampane odkazoval na benefity projektu, kde si každý naozaj nájde to svoje. Kočíkové dráhy, vodná lagúna, sánkovací kopec, grilovacie terasy, to je len zlomok z toho, čo Čerešne budúcim obyvateľom ponúkajú. V komunikácii benefitov a jedinečnej komplexnosti projektu pokračujeme aj v súčasnej kampani, ale sú zabalené do novej kreatívy. Cez kampaň, kde používame číselné hodnoty vo vzťahu k vybavenosti projektu, vieme ešte výraznejšie upriamiť pozornosť na jedinečné benefity komplexného projektu Čerešne living. 

Ochrana osobných údajov

Nastavenia cookies

Zásady používania cookies

© Copyright ITB, Mickiewiczova 9 , 811 07 Bratislava | created by 2CREATE advertising

Facebook Instagram Linkedin Youtube